sobota 4. júna 2016

Kokosový nápoj s limetou

Osviežujúci letný drink bez alkoholu je na sparný deň ako stvorený.
Dnes sme mali babskú jazdu, bola u nás na pobyte mama a najväčšou odmenou pre mňa bolo jej vyhlásenie, žeby z toho kokteilu vypila aj za liter:-)
Inšpiráciu som našla v malej mexickej kuchárke.
Suroviny:
2 diely nesladeného kokosového mlieka
1 diel limetkovej šťavy
4 diely ovocného džúsu (mango, papája, guava alebo machovka) ja som použila multivitamínový džús
ľadové kocky alebo drť

Postup:
Naschvál som písala diely, lebo pôvodne to mali byť hrnčeky, ale ja som mala len malú konzervu kokosového mlieka, od neho sa odvíjali potom aj množstvá ostatných surovín.
Do stolového mixéra som naliala premiešané kokosové mlieko, limetkovú šťavu a džús, pridala som pár ľadových kociek a všetko poriadne premixovala.
Okraje pohárov som namočila v mede a kokosovej múčke.
Je to veľmi chutný nápoj, nabudúce z neho určite pripravím viac.


Žiadne komentáre: