pondelok 19. októbra 2015

Morčacie rezne zapekané s Nivou


Morčacie prsné rezne zapečené na spôsob podobný Farmárskym rezňom.
Tie sú z bravčovej krkovičky, pokryté aj plátkami slaninky a bez Nivy.
 4 rezne som umyla, osušila a v mikroténovom sáčku vyklepala nie moc na tenko. Osolila som ich len z jednej strany, Niva je dosť slaná.
Pekáčik vymazaný olejom som nimi vystlala, na ne šli kolieska cibule.
Rezne som zakryla vrstvou strúhanej Nivy, plus som mala kúštik eidamu. Celé som zaliala 2 dcl sladkej smotany. Zakryla alobalom a šup do predom vyhriatej rúry na 220°C. Po desiatich minútach som znížila na 180°C. Kým sa uvarila ryža, bolo hotové aj mäso. Na konci som alobal odstránila a zapla na chvíľu gril, aby syr chytil červenú farbu. A mohlo sa obedovať. Príloha: hlávkový šalát.





Žiadne komentáre: