pondelok 19. októbra 2015

Avokádovo-banánový dezert

Avokádo na sladko je rovnako(ba možno aj viac) chutné ako v slanej verzii v šalátoch či pomazánkach.
Ochutnala som puding z rozmixovaného avokáda s chia semienkami a kakaovým práškom, osladené to bolo medom. Trebalo to nechať odstáť kvôli chia semienkam, tie musia napučať a potom majú zahusťovaciu schopnosť, konzistenčne ako puding. Bolo to vynikajúce.
Teraz som mala doma jedno zrelé avokádo, banány a veľkú chuť na niečo zdravo-chutné. Dužinu zeleného plodu, nakúskovaný banán a lyžicu medu som pomixovala ponorným mixérom do hladka. Tohoto "pudingu" je na nete veľa verzií. bola som zvedavá na chuť bez kakaa.

Pridala som dve lyžice miešaných ovsených vločiek, aby ma to aj trocha zasýtilo. Vločky patria medzi zložité sacharidy, preto po nich tak rýchlo človek nevyhladne.
Zmes som po premiešaní naložila do ramekiniek a vrch posypala posekanými orechami. A hotovo. Po pár minútach sa môže tento dezert konzumovať, vločky trocha zmäknú. Zmixované avokádo s banánom je úplne fantastické, ak ste to ešte neochutnali, vrelo odporúčam.

Žiadne komentáre: