štvrtok 18. februára 2016

Bravčové plátky s cestovinou

Hotové do pol hodinky a jednoduché. Chudá bravčovina - karé a cestovina s dusenou zeleninou, ktorú som farebne aj chuťovo zladila podľa momentálnej nálady na večeru veľmi chutila.
Postavila som vodu na vyvarenie cestoviny. Kým zovrela, pokrájala som kúsok údenej slaniny na kocky, na opraženú som prihodila kúsky čerstvej kápie a pár pokrájaných ružičkových kelíkov.
Solila som len jemne kvôli slanine. Máličko som to podliala vodou a prikryté dusila. Pridala som na rezance posekanú fialovú kapustu. Hralo to nádhernými farbami, až mi duša pišťala:-)
Škoda, že tepelnou úpravou sa potom farby rýchlo strácajú, keď som pridávala dva väčšie šampiňóny, už to fádnelo.
Cestovina sa už varila tiež v osolenej vode. Dva plátky karé som osolila, naklepala, na boku som blanu narezala a jeden plát som z oboch strán potrela kremžskou horčicou.
Uvarenú cestovinu som scedila a primiešala k mäkkej zelenine.
Na panvici s olejom som z oboch strán opiekla mäso, trvalo to asi tri minúty.
A mohli sme večerať.

Žiadne komentáre: