sobota 7. novembra 2015

Mušličky so šunkou, lečom a červenou šošovicou

Ďalšia cestovinová rýchlovka na spôsob ČO DOM DAL :-)

Postavila som variť vodu na cestoviny. Na panvici som na troške oleja opekala pokrájanú šunku, nadrobno pokrájaný veľký strúčik cesnaku, zaliala som to zvyškom domáceho leča z otvorenej fľaše v chladničke (bolo ho asi 2dcl), hneď som pridala hrsť červenej šošovice a dusila celé pod pokrievkou.
Červená šošovica sa urobí rýchlo, tak som ju prvýkrát skúsila takto pridať do omáčky na cestoviny, aby som spojila príjemné s užitočným. 
Medzitým zovrela voda, osolila som ju a varila v nej cestoviny pomalým tempom. Šťava z panvice sa vydusila, tak som pridala z hrnca za naberačku cestovinovej vody, lebo šošovica ešte potrebovala pár minút. 
Keď bola mäkká, cedidlom som do panvice nabrala cestoviny priamo z vody, v ktorej sa varili. Všetko sa uvarilo zhruba za rovnaký čas.
Po premiešaní som ešte pridala neodmysliteľný strúhaný syr, ktorý dodá nielen lepšiu chuť, ale aj potrebné bielkoviny a vápnik.
Premiešané, naložené, ochutnané. Výborné!


Žiadne komentáre: