pondelok 31. januára 2022

Zemiakové halušky s kelom

Toto výborné jedlo sa mi prisnilo, keď som si poobede zdriemla po náročnom programe v ten deň.
Mala som v pláne cez víkend strapačky, ale keďže sme sa dohodli na nedeľu na vepřo-knedlo-zelo, tak strapačky už neboli. No chuť na zemiakové halušky ma neopúšťala ani v pondelok. V chladničke bol kel aj iná zelenina, nakoniec som sa rozhodla pre kombináciu červená cibuľa, slanina, pór, mrkva a kel. Toto všetko som pokrájané poopekala a podusila na veľkej panvici. Zatiaľ sa mi zohrievala v hrnci voda na halušky.

Akonáhle som nahádzala halušky zo surových strúhaných zemiakov, polohrubej múky, soli a jedného vajíčka do vriacej vody, zelenina v panvici už bola skoro hotová.
Halušky sa povarili a priamo z vrelej vody som ich cedníkom premiestnila do panvice.

takto si vlastne môže každý pripraviť svoje halušky podľa chuti alebo podľa surovín, ktoré má práve doma.
Je to skvelé jedlo, rýchlovka a keď máte umývačku riadu, tak nie je ani pracné:-)




 

 

Žiadne komentáre: