utorok 1. marca 2016

Slonie slzy inak

Ostal mi orechový krém od Vianoc v malej krabičke v mrazničke.
Čo s ním? Ak by nás bolo viac doma, tak určite zákusok na celý plech, pridať iný krém a tento zakomponovať. Ale pre nás dve s dcérkou som vymyslela len takú malú mňamku.
Na maličkom plechu som upiekla kakaovú piškótu z troch vajec.
Mala som v pláne z cesta vykrajovať slzy, tak som premýšľala, s čím asi to bude vhodné. Napadlo ma odrezať kus z umelohmotnej fľaše a potom ten kus sformovať na slzu.
Na jednej strane som kruh stlačila a po cípe prešla opakom čepele noža. Slzu som zmenšila prehnutím a zalepením cípa.
Ak by bola doma litrová fľaša, bola by lepšia, ale poradila som si.
Z cesta som povykrajovala slzy,
ošúpala ich z vrchnej časti piškóty.
Dve a dve som pospájala krémom,
zvyšok som naložila do cukrárskeho vrecka a použila na prilepenie kolieska banánu na vrchnú časť slonej slzy. Ešte som si vyrobila trocha čokoládovej polevy z kakaového prášku, masla, cukru a mlieka. Slzy som ňou popolievala cik-cakmi.
Na tejto fotke vidieť, ako mi medzičasom jedna slza zmizla - jasné, že skončila v rukách malej Indiánky Karolínky, čo sa vie prekvapivo potichu priplížiť a v momente mojej nepozornosti si uchmatne, čo sa jej páči:-)
Odkrojky z cesta som pomrvila-posekala nožom, pridala úplne posledný zvyšok krému z vyškrabaného vrecka, vidličkou potlačený zvyšok banánu a všetko som dôkladne premiešala.
vytvárala som mini guľky do mini košíčkov, poliala ich zbytkom čokoládovej polevy a dala všetko stuhnúť.
Tak som sa zbavila všetkého, čo som mala v pláne. A mali sme výbornú maškrtu na dva dni.


Žiadne komentáre: