nedeľa 16. augusta 2015

Korenené zemiaky s cícerom


Vybrala som si ich podľa námetu od Mišky, ktorá žije v Indii. Nepoužila som zmes korenia garam masala, ani čerstvý zázvor a namiesto kešu orieškov som dala do pasty slnečnicové semienka. 
Najprv som uvarila zemiaky v šupke. Cícer používam konzervovaný, kupujem v DM značku Alnatura.
Jednu veľkú rajčinu som pokrájanú vložila do sekáčika spolu s tromi strúčikmi cesnaku a 2 PL slnečnicových semienok.
Na troche oleja som vo hlbokej panvici opražila cibuľu, na ňu som nasypala mletú rascu a karí korenie(obsahuje kurkumu, rímsku rascu, sušený zázvor, senovku grécku, chilli, rascu, kukuričný škrob, koriander, kvasnicový extrakt a soľ) a pridala paradajkovo-cesnakovo-semienkovú pastu, pomiešala, zakryla pokrievkou a za občasného premiešania dusila pár minút.

Uvarené zemiaky som očistila a popučila vidličkou, cícer som nechala odkvapkať v sitku.
Do základu som primiešala cícer
zemiaky a posekanú čerstvú petržlenovú vňať. Koriandrovú nemáme radi.
Tieto zemiaky sú výborné ako príloha aj ako samostatné jedlo s nejakým zeleninovým šalátom alebo kyslým mliekom. Určite u nás budú aj inokedy.

Žiadne komentáre: